Prekės, esančios sandėlyje

Prekės gali būti grąžinamos būdu, kurį susitaria Pardavėjas ir Pirkėjas.

www.ugikodas.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitos faktūros arba užsakymo numerį.

 

Prekės, nesančios sandėlyje/užsakomosios prekės

Dėl specialiu užsakymu užsakytų ir pasiūtų PRIJUOSČIŲ, SUKNELIŲ ir AKSESUARŲ grąžinimo, keitimo ar brokų taisymo prašome susiderinti el. paštu uzsakymai@ugikodas.lt arba telefonu +370 699 67099.

Visos KITOS užsakomosios prekės (ne sandėliuojamos prekės) gali būti keičiamos ir grąžinamos per 14 dienų nuo prekių gavimo, tačiau pirma prašome tai suderinti el. paštu uzsakymai@ugikodas.lt arba telefonu +370 699 67099 ir gauti patvirtinimą dėl tolimesnės sprendimo eigos.

 

Personalizuotos prekės

Personalizuotos prekės, ant kurių išsiuvinėtas, atspaustas ar lazeriu išraižytas Jūsų LOGO, negrąžinamos ir nekeičiamos. Todėl prieš dedant LOGO yra būtinas Jūsų galutinis patvirtinimas dėl suderinto logo dėjimo būdo, spalvų, dydžių ir pozicijos.

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis el. paštu uzsakymai@ugikodas.lt arba telefonu +370 699 67099.

Pirkėjas dėl nepilnos komplektacijos prekių gali informuoti elektroniniu paštu uzsakymai@ugikodas.lt arba telefonu +370 699 67099.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
1) Prekės užsakymo numerį;
2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
3) Prekės pakuotės nuotrauką;
4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
 
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

Pažeista siunta

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
UGI KODAS