Pirkti prekes UGi internetinėje parduotuvėje yra patogu ir paprasta.

1. Išsirinkite Jums patinkančią prekę ar prekes.

2. Pasirinkite dydį bei norimą kiekį.

3. Užsiregistruokite mūsų sistemoje (arbe pirkite be registracijos) ir patvirtinkite savo užsakymą.

4. Pasirinkite apmokėjimo būdą:

– Pavedimu (gavę Jūsų užsakymą, nedelsiant išsiųsime Jums išankstinę sąskaitą faktūrą. Gavę apmokėjimą, Jums išsiųsime užsakytas prekes);

– Elbankininkyste (atsiskaitymai yra vykdomi per patikimą paysera.lt sistemą, kurios dėka būsite tiesiogiai nukreipti į pasirinktą banką);

– Paypal (atsiskaitymai yra vykdomi per tarptautinę PayPal sistemą, į kurią būsite nukreiptas tiesiogiai).

5. Atlikite apmokėjimą.
6. Gaukite savo prekę (-es)

Kaip pirkti:

Mūsų internetinėje svetainėje radę Jums patinkančią prekę, pasirinkite reikiamą dydį ir norimą pirkti kiekį bei spauskite „Įdėti į krepšelį“.

Prieš pirkdami bet kokią prekę, atkreipkite dėmesį į šalia pateiktą aprašymą – medžiagą, iš kurios gaminys pagamintas, priežiūros reikalavimus, taip pat išmatavimus.

Jei reikia daugiau informacijos, būtinai rašykite uzsakymai@ugikodas.lt arba skambinkite mums tel. +370 699 67099.

Jei jau išsirinkote viską, ką norėjote, keliaujate į “Prekių krepšelį”. Jei nusprendėte, kad kažkurios prekės pirkti nenorite, galite ją pašalinti, paspaudę „Trinti“.

Jei viskas gerai, spaudžiate “Prisijungti ir pirkti” (jei perkate ne pirmą kartą) arba “Užsiregistruoti ir pirkti” (jei darote tai pirmą kartą).

Paspaudę „Užsiregistruoti ir pirkti“ (o jei perkate ne pirmą kartą ir jau esate užsiregistravę, paspaudus „Prisijungti ir pirkti“), keliaujate į “Apmokėjimo būdo” puslapį. Čia išsirinksite, kaip norėsite apmokėti už prekes: pavedimu, per el. bankininkystės sistemą, PayPal.

Apmokėję per el. bankininkystės sistemą arba išsirinkę kitą apmokėjimo būdą ir paspaudę “Pirkti” gaunate atsakymą „Gavome jūsų užsakymą“. Jei pasirinkote apmokėjimo būdą pavedimu, gavę Jūsų užsakymą, išsiunčiame Jums el. paštu sąskaitą faktūrą, o prekes išsiunčiame, kai gauname jūsų apmokėjimą.

Pristatymas:

Prekių siuntimo išlaidos automatiškai įrašomos į sąskaitą.

Pristatymas Lietuvoje:
Pristatome su DPD kurjerių tarnyba arba į DPD paštomatus , per 2-3 d.d.
Į Kuršių Neriją prisatymas gali užtrukti iki 4-5d.d, siunčiant Lietuvos paštu.

Užsakymus NEMOKAMAI taip pat galima atsiimti  pas mus Vilniuje, T. Ševčenkos g.16.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekės, esančios sandėlyje

Prekės gali būti grąžinamos būdu, kurį susitaria Pardavėjas ir Pirkėjas.

www.ugikodas.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitos faktūros arba užsakymo numerį.

 

Prekės, nesančios sandėlyje/užsakomosios prekės

Dėl specialiu užsakymu užsakytų ir pasiūtų PRIJUOSČIŲ, SUKNELIŲ ir AKSESUARŲ grąžinimo, keitimo ar brokų taisymo prašome susiderinti el. paštu uzsakymai@ugikodas.lt arba telefonu +370 699 67099.

Visos KITOS užsakomosios prekės (ne sandėliuojamos prekės) gali būti keičiamos ir grąžinamos per 14 dienų nuo prekių gavimo, tačiau pirma prašome tai suderinti el. paštu uzsakymai@ugikodas.lt arba telefonu +370 699 67099 ir gauti patvirtinimą dėl tolimesnės sprendimo eigos.

 

Personalizuotos prekės

Personalizuotos prekės, ant kurių išsiuvinėtas, atspaustas ar lazeriu išraižytas Jūsų LOGO, negrąžinamos ir nekeičiamos. Todėl prieš dedant LOGO yra būtinas Jūsų galutinis patvirtinimas dėl suderinto logo dėjimo būdo, spalvų, dydžių ir pozicijos.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
1) Prekės užsakymo numerį;
2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
3) Prekės pakuotės nuotrauką;
4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
 
 
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

 

Pažeista siunta

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
UGI KODAS